دانلود نرم افزار VMS برای دستگاه های سری Z آپتینا

دانلود نرم افزار VMS برای دستگاه های سری Z آپتینا

نرم افزار VMS برای دستگاه های سری Z آپتینا برای ویندوز، یک برنامه کاربردی است که به شما امکان انتقال تصویر دوربین‌های آپتینا را فراهم می‌کند. این نرم افزار با استفاده از تکنولوژی‌های P2P و IP Static، تصاویر زنده و بازپخش را به صورت لحظه‌ای و بدون تاخیر به شما نمایش می‌دهد.

با استفاده از نرم افزار VMS، شما قادر خواهید بود تا تمامی دوربین‌های آپتینا خود را به راحتی مدیریت کنید. این نرم افزار به شما امکان مشاهده تصاویر زنده از دوربین‌ها در زمان واقعی را می‌دهد و همچنین قابلیت بازپخش تصاویر ضبط شده را نیز داراست.

با نصب و راه‌اندازی آسان نرم افزار VMS بر روی سیستم عامل ویندوز خود، شما می‌توانید از هر کجای دنیا به تصاویر دوربین‌های آپتینا خود دسترسی پیدا کنید. به این ترتیب، شما قادر خواهید بود محیط خود را در هر زمان و در هر مکان نظارت کنید و در صورت رخداد هرگونه حادثه، به صورت لحظه‌ای آن را تشخیص داده و واکنش مناسب را نشان دهید.

نرم افزار VMS برای دستگاه های سری Z آپتینا برای ویندوز با ویژگی‌ها و قابلیت‌های پیشرفته خود، یک ابزار قدرتمند برای مدیریت و نظارت بر دوربین‌های آپتینا است. با استفاده از این نرم افزار، امنیت محیط خود را بهبود بخشید و به راحتی از تمامی اتفاقاتی که در محدوده دوربین‌هایتان رخ می‌دهد، آگاه شوید.

در صورت تمایل برای دانلود نرم افزار VMS برای دستگاه های سری Z آپتینا ، می‌توانید از لینک مربوطه استفاده کنید تا فایل نرم‌افزار را دریافت کنید.

دانلود نرم افزار VMS برای دستگاه های سری Z آپتینا برای ویندوز 32 بیتی

دانلود نرم افزار VMS برای دستگاه های سری Z آپتینا برای ویندوز 64 بیتی

این مطلب را به اشتراک بگذارید
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سبد خرید
فروشگاه
خانه
0 موارد محصول
حساب کاربری من