دانلود رایگان نرم افزار CMS3

دانلود رایگان نرم افزار CMS3

نرم‌افزار CMS3 یک برنامه کاربردی برای کامپیوتر و لپتاپ است که به منظور مدیریت و کنترل دوربین‌های مداربسته AHD سری 3 و 5 آپتینا طراحی شده است. این نرم‌افزار به شما امکان مشاهده و دریافت تصاویر از این دوربین‌ها را از طریق شبکه داخلی فراهم می‌کند.

کاربردهای اصلی نرم‌افزار CMS3 عبارتند از:

  1. انتقال تصویر: با استفاده از روش‌های انتقال تصویر P2P و IP Static، CMS3 امکان ارائه تصاویر به صورت زنده از دوربین‌ها را فراهم می‌کند. شما می‌توانید تصاویر را در زمان واقعی مشاهده کنید و حتی آنها را دریافت کنید.
  2. بازپخش و بکاپ‌گیری: CMS3 به شما امکان می‌دهد تا از تصاویر ضبط شده در دوربین‌ها استفاده کنید. بازپخش تصاویر گذشته از طریق نرم‌افزار به شما امکان مشاهده مجدد وقایع مهم را می‌دهد و می‌توانید براحتی بکاپ‌هایی از تصاویر را تهیه کنید.
  3. مدیریت کاربران: با CMS3 می‌توانید کاربران مختلف را با سطوح دسترسی متفاوت ایجاد کنید. این امکان به شما کمک می‌کند تا کنترل بیشتری بر روی دسترسی‌ها و امنیت داشته باشید.
  4. ذخیره‌سازی تصاویر: نرم‌افزار CMS3 به شما اجازه می‌دهد تا تصاویر را در کلاینت خود ذخیره کنید. این به معنای جداگانه‌سازی تصاویر از دستگاه ذخیره‌سازی دوربین‌هاست و ممکن است از نظر مدیریتی مفید باشد.

در صورت تمایل برای دانلود رایگان نرم افزار CMS3 نسخه ویندوز، می‌توانید از لینک مربوطه استفاده کنید تا فایل نرم‌افزار را دریافت کنید.

 

دانلود رایگان نرم افزار CMS3

این مطلب را به اشتراک بگذارید
3.8 4 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سبد خرید
فروشگاه
خانه
0 موارد محصول
حساب کاربری من