مقالات آموزشی

هاردهای وسترن بنفش مخصوص دوربین‏‏‏‏‏های مداربسته

هاردهای وسترن بنفش مخصوص دوربین‏‏‏‏‏های مداربسته

کاربرد رنگ بنفش هارد وسترن

هارد های وسترن بنفش برای استفاده شبانه روزی مناسب هستند و سیستم عامل و الگوریتم های حافظه پنهان برای نوشتن برنامه های فشرده بهینه شده اند ، زیرا این درایوها بیشتر طول عمر خود را برای نوشتن صرف می کنند.

این سری از هاردهای وسترن بصورت اختصاصی برای استفاده در دستگاههای DVR و NVR مورد استفاده قرار میگیرند .

یک سیستم نظارتی نیاز به عملکرد دوربین درجه یک دارد ، اما شما همچنین باید به سازگاری هارد دیسک نیز فکر کنید.

البته بهترین دوربین می تواند بهترین تصاویر و ویژگی های اضافی را به شما ارائه دهد ، اما اگر هارد دیسک مورد استفاده شما  نتواند انتظارات را برآورده کند چه؟

سری اختصاصی WD Purple ، دارای فناوری AllFrame است. این فن آوری با کاهش خطاها ، پیکسلیشن و وقفه های ویدئویی ،  سعی می کند افت فریم ویدیویی را کاهش دهد.

WD Purple  برای سیستم های امنیتی نظارتی 24 ساعته و همیشه روشن و با وضوح بالا ساخته شده است.

این که آیا از دارایی های شخصی و عزیزان خود محافظت می کنید یا بر مشاغلی که برای ساختن آنها سخت تلاش کرده اید نظارت می کنید باعث می شود که به  هارددیسکی که توسط یکی از بزرگترین تولید کنندگان هارد دیسک در جهان ساخته شده است ، تکیه کنید.

هارد دیسک های WD Purple برای قابلیت نوشتن گسترده طراحی شده اند.

باید توجه داشته باشید که هارد دیسک های مجهز به سیستم های نظارتی از 95 درصد ظرفیت برای نوشتن استفاده می کنند ، در حالی که تنها 5 درصد از بار برای خواندن استفاده می شود.

WD Purple کاملاً برای این نوع عملکرد طراحی شده است.

هاردهای وسترن بنفش مخصوص دوربین‏‏‏‏‏های مداربسته

WD Purple Surveillance Storage برای سیستم های امنیتی با دمای بالا و همیشه روشن طراحی شده است تا از قابلیت اطمینان و کیفیت پخش ویدئو در مواقعی که بیشترین نیاز را دارید ،اطمینان حاصل شود.

مصرف کم انرژی در محیطهای نظارتی با دمای بالا بسیار مهم است. درایوهای WD Purple با فناوری منحصر به فرد IntelliSeek ، سرعت جستجوی مطلوب را محاسبه می کنند که باعث کاهش مصرف برق ، سر و صدا و ارتعاش می شود.

بنابر این اگر کیفیت و دوام هارد برایتان اهمیت دارد گزینه شماره یک برای استفاده در صنعت نظارت تصویری هاردهای بنفش وسترن دیجیتال می باشند .

فراگستر پارسه البرز

هاردهای وسترن بنفش جهت استفاده توسط مشتریان گرامی در دفتر فروش فراگستر پارسه البرز موجود گردیده است.

هاردهای وسترن بنفش مخصوص دوربین‏‏‏‏‏های مداربسته
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها